Hívja a 06-30/901-4572-es számot 8-22 óráig, szombat-vasárnap is!

Irodaköltöztetés ingyenes felméréssel

Az irodaköltöztetés összetettebb tevékenység, mint egy „sima” lakossági költözés. Miért is? Kezdjük a legelején.

  • Nagyobb területről kell költözni.
  • Az átlagosnál több (akár sokkal több) és nehezebb irodabútort, és drága technikai berendezéseket (például nagy fénymásolók, szerverek, monitorok) kell mozgatni a költöztetéskor.
  • Nehezen mozdítható és mozgatható lemezszekrények, páncélszekrények mozgatását és költöztetését is meg kell oldani.
  • Különösen nagy feladat, ezért körültekintő tervezést kíván egy nagyobb létszámú iroda, egy nagyvállalat vagy egy multinacionális cég irodaházának szakszerű elköltöztetése.

Az irodaköltözésnél is 2 dolog a legfontosabb:

  1. a költözés megszervezése
  2. az előkészületek pontos elvégzése az iroda elköltöztetése előtt

Irodája költözéséhez segítséget nyújtunk. Precízen megszervezett költözéséhez pontokba szedve olvassa végig az irodaköltöztetés két legfontosabb összetevőjét.

Az irodaköltöztetés nem csupán egy egyszerű feladat, hanem alapos tervezést és profi kivitelezést igénylő projekt. Az iroda átköltöztetése során nemcsak a bútorok és eszközök fizikai mozgatása a kihívás, hanem az is, hogy az irodai működés folytonosságát biztosítsuk, minimálisra csökkentve a leállási időt. Éppen ezért kiemelten fontos, hogy a költöztetést szakértő kezekre bízza, akik pontosan tudják, milyen lépésekkel lehet zökkenőmentesen átköltöztetni egy irodát.

Amikor irodaköltöztetésre kerül sor, minden részlet számít. Az ingyenes felmérés során felmérjük az iroda méretét, az elszállítandó bútorok és technikai eszközök mennyiségét, valamint azok speciális igényeit. A nagy méretű vagy nehezen mozgatható tárgyak, mint például páncélszekrények vagy szerverek, külön figyelmet igényelnek, ezért ezek szállítását is körültekintően tervezzük meg. A részletes előkészületek és a pontos szervezés biztosítják, hogy az irodaköltöztetés során minden értékes eszköz biztonságban és sérülésmentesen érkezzen meg új helyére.

Bízza ránk irodája költöztetését, és mi gondoskodunk arról, hogy minden lépés zökkenőmentesen történjen. Szakértő csapatunk precízen végzi el a feladatot, legyen szó akár egy kisebb iroda, akár egy nagyvállalat teljes irodaházának költöztetéséről. A sikeres irodaköltöztetés alapja a gondos tervezés és a profi kivitelezés, amelyben mi maximálisan támogatjuk Önt. Vegye fel velünk a kapcsolatot, és kezdjük meg a költözés tervezését még ma!

Szervezés

Ha a költözés napját pontosan tudják, akkor már hetekkel előtte célszerű elkezdeni a szervezést. Ne kapkodjanak az utolsó pillanatban. A határidő szorítása nem tesz jót a szervezés gondosságának irodaköltöztetéskor sem.

Első lépésként egy nagy tapasztalattal rendelkező és megbízható költöztető céget keressenek. Ez az egyik legfontosabb feladat.

Ha a költöztető cég nem ajánlja fel a felmérést, akkor az a cég komolytalan. Azonnal keressenek másikat. Miért fontos ez?

Egy nagy volumenű költöztetést minden esetben fel kell térképezni a költöztető cégnek. Tudni kell, hogy:

  • hány emberrel, és milyen brigáddal,
  • hány darab, és milyen teherautókkal,
  • milyen eszközökkel, szerszámokkal kell felvonulni az adott helyszínre.
  • Ehhez fel kell mérni a helyszínt, és meg kell ismerni a költöztetett cég kéréseit, elképzeléseit. Tudni kell, hogy mit hogyan szeretnének, és ez alapján lehet meghatározni, hogy milyen folyamatban zajlik majd le a költözés menete.

Előkészületek

Ha a költöztető cég elnyerte a bizalmukat, akkor ezután következik a legfontosabb része a költözésnek, az előkészületek:

  • dobozolás
  • csomagolás
  • szerelés
  • bútormozgatás

Az irodaköltöztetés közben minden munkafolyamatnak megvan a pontos menete.

Dobozolás

Iratok, papírok, számlák, kartonok és egy halom egyéb irodai kellék dobozolása az első nagy feladat.

  • Azért szükségesek ezek, hogy szabaddá tegyük irodai bútorainkat, hogy mozdíthatók, szállíthatók legyenek. Minden dobozt fel kell címkézni, és rá kell írni, hogy mit tartalmaznak.
  • A törékeny dolgokra hívjuk fel a figyelmet akár piros, vagy rikító színű címkékkel, vagy kiemelő és feltűnő színű ironnal.

Csomagolás

A drága fénymásolók, faxok, monitorok, számítógépek csomagolása körültekintést igényel, és bízzuk ezt is a szakemberekre.

  • biztonságos csomagolás zsugorfóliázással, hullámpapírozással, buborékos fóliázással megoldható.
  • Ezek nagyon kényes használati tárgyak, ezért nem lehet eléggé vigyázni rájuk. Éppen ezért fontos a csomagolásuk, így elkerülhetjük még a legkisebb karcolásokat, sérüléseket is. Minden esetben le kell redukálni a költöztetés közbeni hibalehetőségeket.

Szerelés

Mai modern világunkban úgy, mint minden más, az irodabútorok is modernek, szépek és stílusosak lettek. Az irodabútorokat azonban lapra szerelve árulják, és kiszállításuk után kerülnek a helyükre a helyszínen. Összeszerelésük után évekig ott állnak, és jó célt szolgálnak.

  • Csak a költözéskor jövünk rá, hogy ezeket szét is kell szerelni. Vagy a méretükből adódóan, vagy azért, mert összeszerelve egyszerűen szállíthatatlanok.
  • Ilyenkor a szervezésen múlik minden, mert úgy kell szétszerelni pl. 42 darab íróasztalt, hogy utána össze is kell majd rakni. Csak az nem mindegy, hogy mennyi időt vesz igénybe a szét- és az összeszerelés, és az összeszerelés után vajon ugyanolyan strapabíróak lesznek-e, mint amikor új állapotában összeszerelték őket.

Bútormozgatás

Iroda költözéskor a bútorok szállítása és mozgatása a nehéz fénymásolók, lemezszekrények, páncélszekrények mozgatása, szállítása nagy odafigyelést és szakképzett munkát igényel.

  • Hevederekkel, kötelekkel, görgős kocsikkal, molnár kocsikkal és egyéb más eszközökkel végezzük a mozgatást és a szállítást. Ezeknek a munkafolyamatoknak az elsajátítása egy átlagos ember számára egyszerűen lehetetlen, de egy jó költöztető cégnek és ezen belül egy jól összeszokott brigádnak ez teljesen természetes. Természetesen odafigyelést igényel a bútorok szakszerű mozgatása, de profin megoldják.

Összegezve, az iroda költözés összetett, szervezett folyamat, és profi munkát igényel. Nemcsak a költözés lebonyolítása, hanem a megszervezése is.

  • 28 éves szakmai tapasztalatunkkal ebben tudunk Önnek és cégének segíteni.
  • Zökkenőmentes irodaköltözése érdekében forduljon hozzánk bizalommal. Mindenben segítünk.
  • Ingyenes felmérést biztosítunk az irodaköltöztetés előtt.

Vélemények

„Egy több mint 100 fős iroda költöztetését bíztuk a Minőség Fuvarra, és minden simán ment! A csapat előzetesen felmérte a szükségleteinket, és pontosan azt kaptuk, amit ígértek. A bútorszerelés és a technikai eszközök csomagolása is hibátlan volt.”
– Ágnes, Budapest

„Az irodánk költöztetése során nagy segítséget jelentett az ingyenes felmérés, mert így előre tisztában voltunk a költségekkel és a folyamattal. A csapat gyors, pontos és nagyon profi volt. Köszönjük a kiváló munkát!”
– Bence, Debrecen

„Komplex irodaköltöztetéshez kerestünk megbízható partnert, és a Minőség Fuvar minden várakozásunkat felülmúlta. Az előkészületektől kezdve a szervezésen át a kivitelezésig minden flottul ment. Külön köszönöm a sérülésmentes szállítást!”
– Eszter, Győr

„Az irodai bútorok és a nagyobb műszaki eszközök (fénymásolók, szerverek) mozgatása mindig problémás, de a Minőség Fuvarnál látszik, hogy van tapasztalat. Semmi sem sérült, és a költözés időben befejeződött. Profi csapat!”
– Péter, Szeged

„Egy multinacionális vállalat irodáját költöztették el nekünk, ami nem kis feladat volt. A Minőség Fuvar minden lépésre felkészült, a dobozolás, csomagolás és bútorszerelés is gördülékenyen zajlott. Mindenkinek ajánlom őket!”
– Noémi, Pécs

Hívja a 06-30/901-4572-es számot, és szabaduljon meg a költöztetés gondjától!

Hívja a 06-30/901-4572-es számot 8-22 óráig!

Hasznos tippek és jó tanácsok költözéséhez!

Call Now Button