Hívja a 06-30/901-4572-es számot 8-22 óráig, szombat-vasárnap is!
Szeretné elköltöztetni az irodáját Budapest területén az egyik kerületből a másikba? Vagy ugyanazon helyszínen egyik épületből a másikba?
Nem tudja, hogyan kezdjen hozzá?
Vidékre költöztetné a cégét, komoly, komplex feladat volna, de tart a költözéssel járó nehézségektől?
Segítünk Önnek!
Irodaköltöztetés Budapesten a MINŐSÉG FUVARral
Vállaljuk komplett irodaépületek átköltöztetését is, benne a legkisebb iroda helyiségtől a legnagyobbakig.
Az irodaköltöztetés nem gond számunkra, hanem nagy tapasztalattal megoldható feladat. A MINŐSÉG FUVAR az Ön irodájának költöztetését is megoldja.
Szakszerűen, nagy hozzáértéssel, 28 éves tapasztalattal a hátunk mögött végezzük irodák, irodaházak költöztetését Budapesten is. Nem titok: több száz iroda költöztetését vállaltuk és kiviteleztük már, minden probléma nélkül.
- Miről adunk tájékoztatást, ha telefonon keres meg bennünket?
- Mit kell feltétlenül tudnia, ha elszánja magát, hogy költözni szeretne?
Melyek az irodaköltöztetés lépései?
Felhív bennünket, és munkatársunk feltérképezi, hogy miről volna szó. Milyen igényei vannak, mit szeretne, mi volna a legjobb megoldás az Ön számára a költözéskor?
- Tájékoztatásunk természetesen kiterjed arra is, hogy melyek azok a lépések, munkafázisok, amik egy iroda költöztetéséhez kapcsolódnak.
A megbeszélés során próbálunk megismerkedni közel minden részlettel. Hiszen ezek az információk fontosak ahhoz, hogy egyrészt csökkentsük majd az ˝Ön terheit, másrészt könnyíthessük a mi dolgunkat is. Mindenekelőtt azért, hogy döntő részben már felkészülten érkezhessünk a költöztetési helyszínre.
A második lépés a helyszíni felmérés: „pontról-pontra” mérjük fel a körülményeket. Alá kell húznunk, persze, hogy nem minden irodaköltöztetés feltétlen velejárója a helyszíni felmérés.
Mindez attól függ, hogy
- mekkora alapterülettel kell számolnunk,
- hány irodabútort – szekrényt, asztalt, széket, számítógép állványt kell költöztetnünk,
- hány „egyéb” irodai eszközről, illetve
- hány szabványos vagy nem szabványos irodai költöztető dobozról van szó.
Miután az ügyféllel átbeszéltük a költöztetéssel összefüggő tudnivalókat és tennivalókat, sok-sok éves tapasztalatunk alapján el tudjuk dönteni: mekkora volumenű munkáról van szó, és szükséges-e helyszíni felmérés, avagy nem. Mégis, mi történik, mit fogunk tenni, ha a telefonos felmérés után kiérkezünk a költöztetés helyszínére?
- Felmérjük a „terepet”.
- Helyiségről-helyiségre megyünk, minden apró részletre figyelünk, miközben jegyzetelünk is, nehogy a pakolás során elfelejtsünk valamit.
Áttekintjük az irodabútorokat. Közülük melyik igényel extra mozgatást. Így például a nagy méretű íróasztalok, szekrények stb., amiket annak idején itt, a helyszínen szereltek össze, de összeszerelt állapotban nem szállíthatóak, mert szerkezetüknél fogva nem mozgathatóak úgy, mint más bútorok.
Kiemelt figyelmet kell fordítanunk az olyan irodai eszközre, amiket csak óvatosan, nagy körültekintéssel mozgathatunk. Azért, hogy a költöztetés során még véletlenül se sérüljenek, mert nagyon érzékeny, értékes tárgyak: fénymásolók, projektorok, számítógépek, ledes monitorok, nyomtatók, irodai lámpatestek, ledes televíziók stb. Ezeket a tárgyakat, eszközöket be kell csomagolnunk, fóliáznunk, hogy meg ne sérüljenek.
- Ami nem is olyan egyszerű feladat, mint ahogy gondolnánk.
Úgy kell SZAKSZERŰEN becsomagolni őket, hogy 100%-ban sérülésmentesen bírják ki a költöztetést. Nem elég csak körbetekerni egy-két réteg fóliával, aztán ripsz-ropsz és kész is vagyunk.
Az eszközöket gurtnizni és kézikocsival kell mozgatni. Lépcsőn le- és felszállítani, feltenni, illetve leemelni a teherautó platójáról. Fent a platón szakszerűen rögzíteni, mert ki kell bírniuk a szállítást, a mozgatást még akkor is, ha egy-egy eszközt, berendezést, a költöztetést során akár ötször vagy hatszor is meg kell fognunk ahhoz, hogy végezetül a helyükre kerülhessenek. Ezért is kiemelkedően fontosak az előkészületi munkálatok, ha nem a legfontosabbak.
Elég egy szerencsétlen mozdulat, és máris megtörténik a baj. Könnyen sérülhetnek a szállítandó bútorok, fénymásolók stb.
Természetesen rendelkezünk BÁF (Belföldi Árufuvarozási) BIZTOSÍTÁSSAL, ami téríti az esetlegesen megsérült eszköz árát, ugyanakkor balesetbiztosítást is jelent. Mindezeket azonban a legjobb elkerülni. Hogyan?
- Mindenekelőtt a fentiekben felsoroltak betartásával.
A MINŐSÉG FUVAR mindezek tudatában és 28 év alatt összegyűlt tapasztalatai birtokában végzi az irodai költöztetések felmérését, és legjobb tudásunk szerinti kivitelezését. Az Ön irodájának költöztetésekor is figyelünk a részletekre.
Az irodaköltöztetés Budapesten egy összetett feladat, amely precíz tervezést és megbízható kivitelezést igényel. Akár egy kisebb iroda, akár egy teljes irodaház átköltöztetéséről van szó, szakértő csapatunk segít abban, hogy a folyamat zökkenőmentes legyen, minimalizálva a munkaidő kiesést és az ezzel járó stresszt. Tudjuk, hogy egy iroda költöztetése során nemcsak a bútorok, hanem az érzékeny irodai eszközök, dokumentumok és értékes technikai berendezések is biztonságos szállítást igényelnek. Ezért különös figyelmet fordítunk arra, hogy minden egyes tételt megfelelően csomagoljunk, és biztonságosan szállítsunk el az új helyszínre.
Cégünk 28 éves tapasztalattal rendelkezik az irodaköltöztetés területén, és számos sikeres projektet tudhatunk magunk mögött. Büszkék vagyunk rá, hogy szolgáltatásainkat mindig az ügyfeleink egyedi igényeihez igazítjuk, legyen szó akár sürgős, akár bonyolultabb költözésről. A költöztetés előtt részletes helyszíni felmérést végzünk, amely során minden apró részletre kiterjedően megtervezzük a folyamatot. Így biztosítjuk, hogy a költöztetés napján már minden gördülékenyen és a tervezett ütemben haladjon.
Válassza a Minőség Fuvart irodaköltöztetéséhez Budapesten, és garantáljuk, hogy értékei épségben érkeznek meg az új helyszínre. Ha Ön is stresszmentes és hatékony irodaköltöztetést szeretne, vegye fel velünk a kapcsolatot, és szakértő csapatunk minden kérdésére válaszolva segít a legjobb megoldás kiválasztásában. Az Ön elégedettsége számunkra a legfontosabb, ezért minden lépést gondosan megtervezünk és kivitelezünk, hogy irodája új helyen is azonnal működőképes legyen.
Irodaköltöztetés Budapesten szakszerűen
Összefoglalva vegyük sorra, hogyan végezzük az irodaköltöztetést:
- Telefonos felmérés,
- helyszíni felmérés,
- helyszíni tervezés,
- átbeszélés,
- esetlegesen nem várt helyzetek megoldása,
- a felmérést követően árajánlattétel, és
- költöztetés az előzetesen egyeztetett időpontban.
Reméljük, tudtunk segíteni Önnek, hogy miként válasszon irodaköltöztető céget.
Irodaköltöztetés előtt felhív bennünket részletes telefonos egyeztetésre?
- Nem fog csalódni irodaköltöztetés Budapesten szolgáltatásunkban, amelyet 28 éves tapasztalattal végzünk.
Hívja a 06-30/901-4572-es számot, és szabaduljon meg a költöztetés gondjától!